Reklamace - co dělat při přijetí poškozeného zboží?

Přišlo vám poškozené zboží? Jak postupovat?
Při převzetí zásilky si zkontrolujte obal a stav výrobku. Pokud je zřejmé, že zásilka není v pořádku, od dopravce ji nepřebírejte
Pokud je zásilka na první pohled v pořádku, ale po rozbalení zjistíte, že je výrobek poškozený, je důležité tuto skutečnost nahlásit co nejdříve u přepravce. Událost je vhodné nahlásit také nám na adresu reklamce@cz-skladem.cz

Adresy dopravců pro nahlášení škody: reklamace@ulozenka.cz, reklamace@zasilkovna.cz. V případě České pošty škodu hlaste na kterékoli pobočce pošty. 
Pokud zboží vykazuje vady zřejmé již z výroby, napište na reklamce@cz-skladem.cz.

Co je potřeba k reklamaci?
Reklamace poškozených zásilek zasílejte emailem s fotodokumentací - nafoťte poškozený výrobek, včetně obalu a jednotlivých štítků.
Do emailu uveďte číslo prodejního dokladu nebo číslo objednávky.
Popište okolnosti při předání výrobku a okolností při jakých bylo zjištěno poškození.

Vážení zákazníci,

dovolujeme si Vás upozornit, že objednávky realizované do 30.4.2020 je nutné komunikovat s bývalým vlastníkem tohoto eshopu.  Kontakt na společnost AXZ s.r.o. je obchod@cz-skladem.cz.

S pozdravem  

Tým CZ-SKLADEM.CZ